czwartek, 19 kwietnia 2012

Konkursy Luka Bandita


Dziś chciałam pokazać dwie prace, które przygotowałam specjalnie na dwa kolejne konkursy sklepu odzieżowego Luka Bandita.
Pierwsza z nich jest dziewczyną do kalendarza Luki. Co roku z dziesiątek prac, wybieranych jest dwanaście, które przez kolejne miesiące zdobią ściany wielu osób w Warszawie i Polsce. To pierwsza praca, jaką w ogóle tam zamieściłam. Byłam z siebie dumna nawet nie dlatego, że udało mi się stworzyć coś ładnego, ale że w ogóle wzięłam udział. Zwykle mam słomiany zapał i kończy się szkicami na zeszytowych kartkach, które nigdy nie ożywają. 

Powyższa praca jest poprawiona w PSie, tu obok zamieszczam jej oryginalną wersję. Taka ciekawostka. Jestem niestety bardzo niezdecydowana (jak każda kobieta, daa...) i to doprowadziło mnie do zmiany oryginalnie wybranych kolorów.Która wersja Wam podoba się bardziej? Pomijając słaby skan, który koszmarnie spłaszcza kolory.

 








Kolejnym projektem, przygotowanym na wiosenny konkurs odzieżowy jest "Neo Luka Heart Bandita", nawiązujący do designu ich koszulki "Matka Luka". Niestety nie zdążyłam go pokolorować, bo jak zwykle robiłam wszystko na ostatnią chwilę. Brawo ja. Pewnie gdybym miała więcej czasu, praca byłaby bardziej wiosenna. Planowałam pokolorować dziewczynie włosy na kolor młodej trawy, a serca na róż pączkujących róż. Poezja, wiosna, ptaki ćwierkają i gra klasyczna muzyka.

Tu znów ciekawostka, a mianowicie mały szkic, który wykonałam w przerwie między pracą, a zajęciami. Oryginalnie Neo Luka miała trzymać nie broń, a drugie serce, oraz miała mieć zdecydowanie bardziej szalony wyraz twarzy. Rozważałam też wieniec kwiatów zamykający kompozycję. No ale cóż, po prostu bym się nie wyrobiła i koncepcja tematyczna zmieniła mi się w miarę rysowania. Uznałam także, że tak długi sznur pereł odwracałby uwagę od dekoltu.

Dobry wybór zmiany koncepcji? No i czy Wy założylibyście taką grafikę na własną pierś? Od razu mogę powiedzieć, że nie wygrałam ani w jednym, ani w drugim konkursie, ale najważniejsza była dla mnie sama próba i pokazanie sobie, że potrafię nie być takim nietwórczym leniem, za jakiego się biorę. No i w końcu liczy się dobra zabawa :)

1 komentarz:

  1. Witaj, ten drugi projekt się mi bardzo podoba. jeszcze gdyby miała jasno niebieskie włosy :3
    Pozdrawiam, lilf:)

    OdpowiedzUsuń